Artykuł o maszynach budowlanych

gów, przekładni głównej z mechanizmem skrętu, przekładni bocznych. Hydraulika układu napędowego Składa się z pomp na przekładni hydrokinetycznej, filtrów ssących i ciśnieniowych oraz zaworów hydraulicznych. Osprzę

Artykuł o maszynach budowlanych

Hydraulika układu napędowego

Układ napędowy

Składa się z następujących elementów:

silnika z chłodnicą,
przekładni hydrokinetycznej,
wału przegubowego,
skrzyni biegów,
przekładni głównej z mechanizmem skrętu,
przekładni bocznych.

Hydraulika układu napędowego

Składa się z pomp na przekładni hydrokinetycznej, filtrów ssących i ciśnieniowych oraz zaworów hydraulicznych.
Osprzęt roboczy

Szeroka gama osprzętów roboczych, takich jak:

lemiesz półwklęsły z belkami i siłownikiem przechyłu,
lemiesz półwklęsły z belkmi i siłownikiem przechyłu/nachylania,
lemiesz skośny z ramą C z siłownikami przechyłu,
lemiesz prosty z belkami i siłownikiem przechyłu,
lemiesz 6-położeniowy z ramą "C" i siłownikami przechyłu i skrętu (6-WAY),
zaczep,
zrywak wielozębny ? max. 3 zęby, belka zębów, podnoszona i opuszczana siłownikiem hydraulicznym,
osprzęty specjalistyczne:
pługi,
wciągarki,
walce do zagęszczania węgla kamiennego2.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Spycharka


Naprawa maszyn budowlanych wykorzystywanych podczas budowy nowego centrum handlowego

Budowa dużego centrum handlowego musi być przeprowadzana bardzo szybko i sprawnie. Trzeba pamiętać, że duże centra handlowe położone są zwykle w centrach miast, dlatego bardzo ważne jest, aby wszystkie prace przeprowadzane na placu budowy były odpowiednio zabezpieczone. Dlatego do przeprowadzania prac budowlanych wykorzystywane są jak najbardziej ciche maszyny i takie, które potrafią działać bardzo precyzyjnie. Zdarza się czasami, że nawet najlepsze maszyny budowlane wymagają naprawy. Jest to przecież bardzo ważne, żeby korzystać podczas prac budowlanych ze sprawnie działających maszyn, które są niezawodne. Wobec tego w razie awarii sprowadzane są do takich maszyn dobre części, które mogą stanowić niezawodne zamienniki pierwotnych części.


Budowa spycharki

Budowa spycharki gąsienicowej

Główne podzespoły spycharki gąsienicowej to:

podwozie gąsienicowe,
rama główna,
nadwozie,
układ napędowy,
hydraulika układu napędowego,
osprzęt roboczy,
hydraulika układu roboczego.

Podwozie gąsienicowe

Podwozie składa się z dwóch ram trakcyjnych o konstrukcji skrzynkowej, które wyposażone są w rolki jezdne, rolki podtrzymujące, koła napinające, koła łańcuchowe, łańcuchy gąsienicowe z płytami gąsienicowymi. Ramy trakcyjne osadzone są na czopach wałów mocowanych do tylnej części ramy głównej oraz do wahliwej belki

stabilizatora.
Rama główna

Rama główne jest to jednolita konstrukcja spawana, utworzona przez połączenie ramy przedniej i tylnej. Do ramy przykręcone zamontowane są: chłodnice, silnik, przekładnia hydrokinetyczna (zmiennik momentu), skrzynia biegów, przekładnie boczne i elementy nadwozia.
Nadwozie
W skład nadwozia wchodzą: osłony boczne, dach silnika, błotniki, zbiornik paliwa, skrzynka akumulatorów, zbiornik układu hydraulicznego, kabina z klimatyzacją, pulpity, zewnętrzna osłona ROPS (ang. Roll Over Protection Structure).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Spycharka



© 2019 http://mieszkania-wroclaw.net.pl/