Niższe nakłady, lepszy druk. Poligrafia ogółem

i sprawne. Zamówienia są przetwarzane automatycznie, pliki źródłowe sprawdzane przez skrypt lub pracownika i przetworzone do druku. Oczywiście przez taką drukarnię nie zamówimy produktów indywidualnie dostosowanych, które wym

Niższe nakłady, lepszy druk. Poligrafia ogółem naklejki foliowe

Zamawianie druku przez internet

Drukarnie internetowe robią się coraz bardziej popularne i nic w tym dziwnego, ponieważ zamawianie materiałów drukowanych taką metodą jest bardzo szybkie i sprawne. Zamówienia są przetwarzane automatycznie, pliki źródłowe sprawdzane przez skrypt lub pracownika i przetworzone do druku.

Oczywiście przez taką drukarnię nie zamówimy produktów indywidualnie dostosowanych, które wymagają potwierdzenia od pracownika czy dana drukarnia może wymagane zlecenie zrealizować. Jednak pomijając ten przypadek to zamawianie druku online niebawem stanie się standardem.


Wikipedia o zastosowaniu rastra w poligrafii

Raster ma zastosowanie w poligrafii, gdzie niemal we wszystkich technikach druku nie można użyć farby drukarskiej na różnych poziomach natężenia koloru, ponieważ farby nie rozcieńcza się miejscowo, ani nie różnicuje się grubości jej powłoki. Nakładanie farby drukarskiej na podłoże można określić w ten sposób: albo została nałożona w 100%, albo nie ma jej w ogóle. Jedynie w druku wklęsłym istnieje pewna możliwość nakładania farby o różnej grubości i uzyskiwania dzięki temu ograniczonego waloryzowania koloru farby, przy czym nawet w tym przypadku w praktyce jest to nadal typowy druk rastrowy.

Jeżeli obserwuje się wydrukowane czarno-białe zdjęcie z wieloma odcieniami szarości, to w rzeczywistości patrzy się na siateczkę drobnych, całkowicie czarnych punktów rastra drukarskiego.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Raster_(poligrafia)


Reklamowe ulotki, bannery itp.

Reklama to szerokie pojęcie i można ją realizować na wiele różnych sposobów. Jednym z nich są różne materiały drukowane takie jak ulotki, bannery, wizytówki oraz naklejki i etykiety reklamowe. Takie materiały zwykle zamawia się w większym nakładzie, bo tylko taki ma jakikolwiek sens. Tyczy się to zarówno drukarni czy pracowni poligraficznej oraz zleceniodawcy.

Skuteczność takiej reklamy jest różna i zależy od branży, niemniej jednak dalej jest to jeden z ważnych etapów marketingu wielu firm, zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich.



© 2019 http://mieszkania-wroclaw.net.pl/